بازی

تمام شعر ها ، اخبار وحرف ها اینجا جا دارن

 چه ساده و خنده دار است

به بازیم گرفته ای 

تو به من میخندی و من چه ساده ام 

گه گویی آری 

گه بی جوابی 

و....

...

..

گه نه گویی 

و من هر بار 

آری های زندگیم را به تو هدیه میکنم 

و پاسخ هایت را پذیرا هستم 

چه ساده و خنده دار است 

 

 



نظرات شما عزیزان:

fatemeh
ساعت17:57---21 ارديبهشت 1391
سلام عزیزم. فردا تولد اینیستا .اومدم خبرت کنم حتما بیا

fatemeh
ساعت11:37---15 ارديبهشت 1391
ای تافته جدا بافته ! ای بمب استعداد! ای پروفسور !ای از خود راضی ! ای سمپادی.روزمون مبارک
پاسخ:oh oh baba merc


fatemeh
ساعت13:01---12 ارديبهشت 1391
سلام نيوشا جون. وبت عاليه.

يه سر بزن
پاسخ:ok


مریم(barca)
ساعت13:00---7 ارديبهشت 1391
سلام
لینکت کردم
لطفا منو با نام بارسلونا،برنده ی همیشگی لینک کن
چه خبر؟


مریم(barca)
ساعت19:54---2 ارديبهشت 1391
خیلی قشنگ بود!!پاسخ:merc azizam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاريخ جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 21:23 نويسنده niusha |