آغوش

تمام شعر ها ، اخبار وحرف ها اینجا جا دارن

 گاهی اوقات حس میکنم به یه آغوش نیاز دارم که توش گریه کنم 

آغوش گرم دوستم 

هر چی بهم بگه چته فقط اشک بریزم واحساس آرامشو برگردونم

سرمو بذارم روی شونش و اونم دستشو بیاره روی سرم بگه درست میشه 

نه اینکه ترکم کنه 

نه اینکه گردنبندمو بهم برگردونه 

نه اینکه به جای گفتن سعی میکنم کنارت باشم بگه نمیتونم دوستت باشم

شاید هم من از دید اون نمیبینم 

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای 

دارم دیوونه میشم من یه آغوش می خوام 

همون آغوشی که صاحبش می خواد انتقام بگیره 

ولی انتقام چیو ؟!!!؟!؟؟!!؟؟!!؟؟؟!؟!!

 

تقدیم به دوست عزیزم  خانم ......................... 

 



نظرات شما عزیزان:

fatemeh
ساعت15:27---4 خرداد 1391
سلام عزیزم.خوبی؟

منظورت همون خانم.....که من فکر میکنم؟

راستی لینکت کردمپاسخ:are hamo0n :D ghorbunet beram


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاريخ پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:,ساعت 15:6 نويسنده niusha |